Питання та відповіді

В які дні та в який час доби майстри підключають Інтернет?

Монтажники працюють з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.

Як оплачувати підключення та подальшу абонплату?

Послуги компанії СІТІЛАН можна оплачувати через стандартні платіжні термінали, за допомогою платіжних карт Visa і Mastercard, за допомогою системи моментальних інтернет-розрахунків або в будь-якому відділенні банку.

Як змінити тариф?

Зміна тарифного плану здійснюється за допомогою подачі заявки, в телефонному режимі.

В які терміни відбувається підключення (від моменту подачі заявки до приходу майстра)?

Як правило підключення відбувається в день подачі заявки, або на наступний день.

Чи можу я підключити Інтернет на орендованій квартирі?

Так, можете. Для підключення не потрібні документи власника квартири, досить Вашого паспорта та ідентифікаційного коду.

Як призупинити (поставити на паузу) Інтернет?

Так, Ви можете призупинити отримання послуги в будь-який момент. Зробити це можна зателефонувавши на гарячу лінію.

Як нараховується абонентська плата при підключенні в середині місяця?

Абонентська плата нараховується строго пропорційно дням. Ви сплачуєте частину абонентської плати, яка є пропорційною дням, які залишились в місяці.

Як швидко мені зателефонують після подачі заявки?

Як правило, фахівці провайдера СІТІЛАН зв'язуються протягом 1-ї години. У моменти великого завантаження можливо до 1-го дня.

Як можна розірвати договір?

Досить звернутися в центр обслуговування клієнтів, і написати там заяву на розірвання договору.

Запитайте
Скористуйтесь цією формою

Name:

Age:

E-mail:

Phone:

Message: